Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Nowy numer

hmp 85sm

Szukaj na stronie

HMP Poleca

lamb of god kreatorpw m

crystal viperbs m

beast in blackpw m

helliconx metal festival 2023nwpskx m

helstarbs m

soilwork i kataklysmpw m

metal hammer festival 2023knl m

hard rock heroes festival 2023 1nwpskx m

blind guardian plakatnwpskx m

COVERNOSTRA - Katharsis dusz

 

(2020 Self-Released)
Autor: Wojciech Chamryk
 

covernostra-katharsisdusz b 

Tracklist:
Katharsis Dusz
Pętla
Zamki na Piasku
Tak Długo Czekam (Ciało)
Szare Miraże
Tak Długo Czekam (Ciało)
                                             
Coverowy zespół debiutuje EP-ką, ale nie do końca wypełnioną wyłącznie przeróbkami. Na początek dostajemy dwa utwory autorskie: miarowy, niezbyt mocny numer tytułowy oraz „Pętlę”, gdzie partie balladowe sąsiadują z mocniejszym, rockowym uderzeniem, a całość jest do tego całkiem nośna. Poziom tych utworów w sumie nie może dziwić, skoro zespół tworzą doświadczeni muzycy, znani choćby z thrashowego Killjoy – „Pętla” jest zresztą dedykowana Wojciechowi Bujoczkowi, zmarłemu dwa lata temu wokaliście tej formacji. Przeróbki są cztery, chociaż tak naprawdę to trzy, bo jeden utwór mamy w dwóch wersjach. To bez wyjątku szlagierowe klasyki polskiego rocka, ale tak, jak „Tak długo czekam (Ciało)” z pierwszego albumu Grzegorza Ciechowskiego, w wersji by Michał Kitel, zabrzmiało mrocznie i niepokojąco, to z resztą materiału nie jest już tak dobrze. Piosenka Ciechowskiego z głosem Jadwigi Frydrychowskiej nie brzmi już tak efektownie, a i słucha się tego dość dziwnie, gdy kobieta śpiewa „będę cię całował całą”. „Zamki na piasku” Lady Pank i „Szare miraże” Maanamu też się nie bronią – pierwsza z nich w wykonaniu CoverNostra jest dziwnie przyciężka, druga też nie ma klasy oryginalnego wykonania – pewnie na koncercie brzmi to znacznie lepiej, ale z płyty nie porywa. Może w tej sytuacji lepiej grać przeróbki na koncertach, a nagrywać własny materiał, bo ten broni się jednak znacznie bardziej?
(3/6)
Wojciech Chamryk
140_mag_baner3.png 142_mag_baner5.png 138_mag_baner1.png 141_mag_baner4.png 143_mag_baner6.jpg 144_mag_158x600px_72_dpi.jpg 139_mag_baner2.png

Goście

4227964
DzisiajDzisiaj955
WczorajWczoraj2363
Ten tydzieńTen tydzień7098
Ten miesiącTen miesiąc18244
WszystkieWszystkie4227964
44.212.99.248