Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Nowy numer

hmp 80sm

Szukaj na stronie

HMP Poleca

katatoniaaak 2 m

accept posterb1yyy m

helloween i hammerfallzzz m

vdgg plakat nowe daty m

steelpanther 2022pol m

 

Lipali & Holyguns zagrają w Remoncie

                
plakat lipali mLipali & Holyguns zagrają w warszawskim Remoncie 12 listopada 2021 na trasie w ramach kampanii #siegnijpoMoc. Sięgnij poMoc to kampania społeczna, której pomysłodawcą jest grupa Holyguns, zaś oficjalny patronat nad wspólną inicjatywą objęła Śląska Fundacja Błękitny Krzyż, Marek Sekielski "Sekielski o nałogach" oraz Antyradio. Głównym elementem kampanii jest Trasa koncertowa, zaplanowana na 2021/2022 rok. Do udziału w wydarzeniach zaproszono gości m.in legendarnych wykonawców Polskiej sceny rockowej: ILLUSION, Michał Stawiński OBERSCHLESIEN, LUXTORPEDA, LIPALI.
                           
Podczas koncertów zaplanowane są projekcje krótkich spotów tematycznych oraz łączonych wizualizacji z muzyką. Pojawią się również wypowiedzi mniej i bardziej znanych osobowości którzy doświadczyli czy zetknęli się w przeszłości z podobnymi problemami. Kampania #SięgnijpoMoc poprzez jasny przekaz i komunikację ma posłużyć jako pomoc w rozwiązaniu podobnych problemów, osobom które znalazły się w trudnej sytuacji. Trasa planowo, koncertami obejmie duże miasta Polski w tym m.in. Warszawę, Kraków, Bielsko - Biała, Pszczynę, Zabrze, Gliwice, Łódź, Poznań, Wrocław, Białystok, Olsztyn, Gdańsk.
                               
CEL kampanii
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej dotyczącej zagrożeń związanych ze zdrowiem psychicznym, zwłaszcza w sferze uzależnień i problemów z niego wynikających. Mimo wieloletnich prób zmiany tego stanu, poziom wiedzy społeczeństwa na temat jest nadal niewielki. Chcemy dołożyć naszą cegiełkę do zmiany postrzeganie osób uzależnionych jako osób z marginesu społecznego.
Problem dotyczy osób w różnym wieku, o różnym statusie społecznym czy wykształceniu. Co więcej, uzależnienie jednego członka rodziny ma wpływ na pozostałych i przekłada się na stan ich zdrowia psychicznego, a także późniejszych pokoleń. Czyli wpływa na społeczeństwo. Zależy nam na dotarciu z wiedzą, że uzależnienie oraz inne zaburzenia wynikające z życia w rodzinie z takim problemem można leczyć.
Co więcej, chcemy przebić się z informacją, że tej chorobie można zapobiegać. Ale też, że tak choroba może dotknąć każdego.
                        
Kampania ma na celu pokazać odbiorcom prawidłowość, z którą wielu będzie mogło się utożsamić lub zrozumieć jej działanie. Z jednej strony mamy samotność, brak umiejętności radzenia sobie z uczuciami (często nieprzyjemnymi), przewlekłym stresem, lękiem przed życiem czy ludźmi, brak możliwości życia zgodnie ze swoim potencjałem. Jako „lekarstwo” na ten stan często wybierane są narkotyki
czy alkohol. Jednak po drugiej stronie jest świadomość i akceptację siebie, swoich uczuć, potrzeb, pozwolenie na wyrażanie siebie, komunikację z innymi. I to jest prawdziwe remedium. Jednak nie ma do niego drogi na skróty. Chcemy pokazać tę drogę i do niej zainspirować, opierając się o historie ludzi, którzy sami ją przeszli i mają odwagę mówić o niej innym. Za pomocą kampanii, chcemy upowszechnić wiedzę gdzie można szukać profesjonalnej pomocy, jak można zapobiegać rozwojowi choroby.
Chcemy przyczynić się do zmiany postrzegania korzystania ze wsparcia jako okazywania słabości, a raczej wskazać, że jest to przejaw odpowiedzialności za zdrowie i życie. Zycie swoje i swoich bliskich. Zależy nam na normalizowaniu wyboru zabawy, życia bez alkoholu czy narkotyków – nadal taki wybór budzi zdziwienie, jeśli nie wykluczenie danej osoby. Również chcemy promować zrównoważony, trzeźwy styl życia – nastawiony na rozwój osobisty, dbanie o swoje potrzeby, szukanie kreatywnych rozwiązań, budowanie relacji z innymi czy realizowanie pasji i zainteresowań. Budowanie wzajemnego zaufania społecznego, zwalczanie wszelkich przejawów przemocy.
W końcu zachęcanie do prowadzenia zdrowego, trzeźwego i świadomego trybu życia, po przez samorealizację, odnajdywanie zainteresowań, pasji i dzięki temu konstruktywne spędzanie wolnego czasu.
                     
Cena Biletów I pula 60 zł
GOING
EMPIK
EBILET
143_kata_158x600 kopia.jpg 144_hmpbanner.jpg 141_evil158x600.gif 139_gojira_158x600 kopia.jpg 140_fatum-158x600-singiel.png 142_sepultura158x600.gif

Goście

3753127
DzisiajDzisiaj317
WczorajWczoraj613
Ten tydzieńTen tydzień4270
Ten miesiącTen miesiąc2868
WszystkieWszystkie3753127
54.227.97.219