Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Nowy numer

hmp 72sm

Szukaj na stronie

HMP Poleca

retrospective trasa pl m

ram plakatx m

riversidezyx m

dog eat dog 2019 abk fall instastory posterzyx m

female metal voices festival vol4 plakat m

psychotic waltz plakatx m

protector plakat m

mh plakat b

mortis plakat m

praying mantis plakat m

hitten plakatz m

true thrash fest m

ghost plakatz m

sacred reichs m

sacred reich plakatc m

alterbridge posterb1zyx m

exumer plakat m

voivod plakatzyx m

metalowa-wigilia-2019-web-posterzyx m

deeppurple-poster m

dreamtheater-poster m

rhapsodyoffire-posterb1 m

hammerfall posterb1 m

lamb of god i kreator plakat m

mystic festival 2020 m

DYSNOMIA - Dysnomia

 

(2014 Suspiria)
Autor: Wojciech Chamryk
dystomia
Tracklist:
Kallisti
Let The Spark Ignite
A Light At The Shore
Checkmate
Into The Void Of Your Eyes
In New Form
Baptized In Rain
Serenade
Reach Clarity
Behemoth
 
Line Up:
Alex de la Sota - vocals
Rodrigo Blas - guitar, back vocals
Jorge Fernandez - guitar
Eloi Pascual - drums
Aaron Fariña - bass
 
Jak widać Hiszpanom z Dark Eternity znudziła się poprzednia nazwa, bo od ubiegłego roku  działają pod nowym szyldem. Już jako Dysnomia doczekali się  kolejnego debiutanckiego albumu, który pewnie zainteresuje zwolenników siarczystego death/black metalu z pewnymi, mniej oczywistymi, dodatkami. Podstawa jest jednak jak się patrzy: ściana riffów, solidnie dudniący bas i mnóstwo niemiłosiernych blastów – owszem, niekiedy, tak jak chociażby w „In New Form“, totalnie plastikowych, ale na szczęście są to odosobnione przypadki, dzięki czemu tytaniczna praca garowego Eloi Pascuala – odpowiedzialnego też za instrumenty klawiszowe i programowanie – brzmi tu jak należy. A skoro już wspomniałem o syntezatorach to Eloi nieźle się natrudził, ubarwiając poszczególne utwory różnymi efektami („Kallisti“), mroczną elektroniką („Let The Spark Ignite“), kosmiczno-orkiestrowymi, niemal symfonicznymi partiami („Behemoth“) czy licznymi partiami fortepianu. Chyba najciekawiej wypadł ten instrument w zwolnieniach „Baptized In Rain“, kiedy to, do zdzierającego swe struny głosowe w histerycznej manierze Alexa De La Soty, dołącza Tatiana Fernandez, efektownie fortepian brzmi też w ekstremalnie rozpędzonym „Checkmate“. Mamy też okazjonalne gitarowe solówki, nie brakuje momentów bardziej zakręconych („Let The Spark Ignite“) czy wręcz schizofrenicznych („A Light In The Shore“), zaś instrumentalny „Serenade“ to niemal klimatyczne... New Age.
(5/6)
Wojciech Chamryk

125_destruction_158x600px_eu.gif 126_bulletraid_baner2.gif 129_exhorder_158x600px_eu.gif 127_velesar_maly_baner_reklama_hmp2.png

Goście

2451476
DzisiajDzisiaj2488
WczorajWczoraj3086
Ten tydzieńTen tydzień24215
Ten miesiącTen miesiąc78093
WszystkieWszystkie2451476
35.171.146.16