Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Nowy numer

hmp 70sm

Szukaj na stronie

HMP Poleca

xmerry christless plakat m

madfestvol2posterfinalnet m

batushka plakatz m

xhaken plakat m

ivar einar2 m

roadhog plakatk m

slash 2019 poster m

satan plakatk m

 

uriah heep plakatk m

laibach plakatk m

the australian pink floyd show 2019 posterb1 m

turboplakat m

hell over hammaburg flyer august m

riversideplakat m 

kamelotplakat m

overkill plakatk m

korpiklaani plakatk m

voodoo plakat koncertu m

udo plakat m 

 

CELTACHOR - Fiannaíocht

 

(2018 Trollzorn)
Autor: Wojciech Chamryk
 
celtachor fiannaocht m
 
Tracklist:
1. Sons of Morna
2. King of Tara
3. Tuiren
4. The Search for Sabdh
5. Caoilte
6. Great Ships Came from over the Waves
7. The Battle on the Shore
8. Tears of Aoife
9. Cauldron of Plenty
10. Dudh, Dun Agus Liath
              
Lineup:
Stephen Roche - Vocals/Whistles
David Quinn - Guitar/Backing Vocals
Anaïs Chareyre - Drums/Bodhran/Backing Vocals
Fionn Stafford - Guitar/Backing Vocals
Robert Macdomhnail - Bass/Bouzouki/Harp
Liam Henry - Violin/Harp
             
Trzy lata od premiery „Nuada Of The Silver Arm” i po częściowej zmianie/poszerzeniu składu Celtachor atakuje trzecim albumem. Jak na irlandzki zespół przystało tematyka tekstów to historia i tamtejsza mitologia, zaś jego mroczny, celtycki folk/black metal może się podobać, bo to granie na poziomie, lokujące się na przeciwnym biegunie choćby do wesołkowatego Korpiklaani. Kluczowe w przypadku „Fiannaíocht” wydaje mi się idealne wypośrodkowanie elementów folkowych i metalowych, dzięki czemu cały materiał jest nie tylko spójny, ale też i atrakcyjny dla słuchacza – bez względu na to, co preferuje. Nie brakuje tu bowiem siarczystych riffów, blastów, skrzeku Stephena Roche'a i generalnie całego, blackowego sztafażu, dopełnianego niekiedy doomowym, majestatycznym zwolnieniem („Dudh, Dun Agus Liath”), a czasem nawet wyraźnymi wpływami NWOBHM („The Battle On The Shore”). W takich momentach Roche potrafi normalnie zaśpiewać, a w balladowych partiach wspiera go niekiedy perkusistka  Anaïs Chareyre, co owocuje choćby pięknym duetem w klimatycznym „The Search For Sabdh”. W tych delikatniejszych fragmentach na plan pierwszy wychodzą tradycyjne instrumenty i brzmienia skrzypiec, harfy czy buzuki, co szczególnie efektownie brzmi w instrumentalnych „Great Ships Came From Over The Waves” oraz „Tears Of Aoife”.
(4,5/6)
Wojciech Chamryk

117_fever_singiel_obey_hmp.gif 122_gotthard_158x600px_eu.gif 123_nightwish_158x600px_eu.gif 119_hugsja_hmp002.png 121_meshuggah_158x600px_eu.gif 124_metalchurch_158x600px_eu.gif 116_accept_158x600px_eu.gif

Goście

1640491
DzisiajDzisiaj1373
WczorajWczoraj2485
Ten tydzieńTen tydzień1373
Ten miesiącTen miesiąc41161
WszystkieWszystkie1640491
54.164.198.240

heliconmetalfestivalii m

battle beast plakatk m

kit 2019k m

the iron maidens plakatk m

godsmack 2019 poster m

mystic festivalk m