Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Nowy numer

hmp 69sm

Szukaj na stronie

HMP Poleca

internal quiet 2018 tour poster new m 

primal fear plakata b

threshold european tour 2018z m

ross the boss bullet crystal viper m

ross the boss 2 plakat m

diamond head plakat m

news 2 riverside m

xhammerfall plakat m

halloween metal massacre plakatb m

satan plakata m

powerwolf plakatz m

striker plakatzzz m

xmsf poster poland m

xdragonhammer plakat m

impaled nazarene plakata m

nightwish plakatz m

annihilator nowy plakat m

slayer plakatz m

exodusreklama logotypy rgb m

xkreator plakat m

xmerry christless plakat m 

CELTACHOR - Fiannaíocht

 

(2018 Trollzorn)
Autor: Wojciech Chamryk
 
celtachor fiannaocht m
 
Tracklist:
1. Sons of Morna
2. King of Tara
3. Tuiren
4. The Search for Sabdh
5. Caoilte
6. Great Ships Came from over the Waves
7. The Battle on the Shore
8. Tears of Aoife
9. Cauldron of Plenty
10. Dudh, Dun Agus Liath
              
Lineup:
Stephen Roche - Vocals/Whistles
David Quinn - Guitar/Backing Vocals
Anaïs Chareyre - Drums/Bodhran/Backing Vocals
Fionn Stafford - Guitar/Backing Vocals
Robert Macdomhnail - Bass/Bouzouki/Harp
Liam Henry - Violin/Harp
             
Trzy lata od premiery „Nuada Of The Silver Arm” i po częściowej zmianie/poszerzeniu składu Celtachor atakuje trzecim albumem. Jak na irlandzki zespół przystało tematyka tekstów to historia i tamtejsza mitologia, zaś jego mroczny, celtycki folk/black metal może się podobać, bo to granie na poziomie, lokujące się na przeciwnym biegunie choćby do wesołkowatego Korpiklaani. Kluczowe w przypadku „Fiannaíocht” wydaje mi się idealne wypośrodkowanie elementów folkowych i metalowych, dzięki czemu cały materiał jest nie tylko spójny, ale też i atrakcyjny dla słuchacza – bez względu na to, co preferuje. Nie brakuje tu bowiem siarczystych riffów, blastów, skrzeku Stephena Roche'a i generalnie całego, blackowego sztafażu, dopełnianego niekiedy doomowym, majestatycznym zwolnieniem („Dudh, Dun Agus Liath”), a czasem nawet wyraźnymi wpływami NWOBHM („The Battle On The Shore”). W takich momentach Roche potrafi normalnie zaśpiewać, a w balladowych partiach wspiera go niekiedy perkusistka  Anaïs Chareyre, co owocuje choćby pięknym duetem w klimatycznym „The Search For Sabdh”. W tych delikatniejszych fragmentach na plan pierwszy wychodzą tradycyjne instrumenty i brzmienia skrzypiec, harfy czy buzuki, co szczególnie efektownie brzmi w instrumentalnych „Great Ships Came From Over The Waves” oraz „Tears Of Aoife”.
(4,5/6)
Wojciech Chamryk

115_fifthangel_158x600px_eu.gif 116_northward_158x600px_eu.gif 119_bg_158x600px_eu.gif 121_ex_158x600.gif 130_baner0slider_2.gif 120_accept_158x600px_eu.jpg

Goście

1501742
DzisiajDzisiaj1577
WczorajWczoraj2735
Ten tydzieńTen tydzień1577
Ten miesiącTen miesiąc58753
WszystkieWszystkie1501742
54.162.118.107

batushka plakatz m

xhaken plakat m

the australian pink floyd show 2019 posterb1 m

hell over hammaburg flyer august m

xoverkill plakat m