Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Nowy numer

hmp 75sm

Szukaj na stronie

HMP Poleca

kat roman kostrzewskiazq m

vaderazq m

doroplakatze m

nightwishposterz m

opethposterz m

epicaposterz m

richie kotzenposterz m

helloween nowadata m

laibachposterz m

mystic festivalzz m

evanescenceposterz m

van der graaf generator m

deeppurple 2021 posterb1mn m

fish posterb1 2021 v2ze m

tarja 2021 posterb1 m

 

STEORRAH - The Altstadt Abyss

 

(2018 Fastball Music)
Autor: Wojciech Chamryk
 
steorrah the altstadt abyssz s
Tracklist:
1. The Silver Apples of the Moon
2. Sea Foam Empyrean
3. Saturnalia for Posterity
4. Wolves & Seagulls
5. Where My Vessel Dwells
6. Spheroid Nine
7. The Altstadt Abyss
             
Lineup:
Andreas Märs – Vocals, Guitars
Nicolao Dos Santos – Backing Vocals, Guitars
Till Ottinger – Bass
Christian Schmidt – Drums, Piano
               
Progresywny death metal niby ma najlepsze lata za sobą, ale wciąż powstają nowe zespoły chcące sprawdzić się w tej niełatwej formule. Niemiecki Steorrah istnieje od ośmiu lat, a „The Altstadt Abyss” jest jego trzecim albumem studyjnym, bo w tzw. międzyczasie popełnili też koncertówkę. I chociaż „The Altstadt Abyss” nie ma szans na stanie się poważniejszą konkurencją dla Death, Cynic czy Atheist, to jednak zawiera sporo ciekawej, efektownie zaaranżowanej muzyki. Utwory są długie, urozmaicone i sporo się w nich dzieje, zwłaszcza w kolosach „Where My Vessel Dwells” i tytułowym. Dla równowagi Steorrah proponują więc pomiędzy nimi instrumental „Spheroid Nine”, oparty tylko na fortepianowych partiach, a instrument ten słychać również w kodzie „Sea Foam Empyrean”. Nie unikają też odniesień do jazzowych podziałów w gitarowych partiach, chociaż taki Mike Stern czy Al Di Meola pewnie tylko uśmiechnęliby się pobłażliwie, słysząc „Saturnalia For Posterity” i „Wolves & Seagulls”, ale OK, kombinują słusznie i jest to spore urozmaicenie typowo metalowych struktur tych kompozycji. Wokalista Andreas Märs na pewno zaś lepiej porykuje niż śpiewa, ale mimo tych pewnych niedociągnięć warto dać „The Altstadt Abyss” szansę.
(4/6)
Wojciech Chamryk

121_primalfear_158x600px_eu.gif 120_destruction_158x600px_eu.gif 120_slider_ot.gif 122_bluespills_158x600px_eu.gif

Goście

3318709
DzisiajDzisiaj1900
WczorajWczoraj2950
Ten tydzieńTen tydzień19034
Ten miesiącTen miesiąc24687
WszystkieWszystkie3318709
3.228.220.31