Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Nowy numer

hmp 75sm

Szukaj na stronie

HMP Poleca

kat roman kostrzewskiazq m

vaderazq m

doroplakatze m

nightwishposterz m

opethposterz m

epicaposterz m

richie kotzenposterz m

helloween nowadata m

laibachposterz m

mystic festivalzz m

evanescenceposterz m

van der graaf generator m

deeppurple 2021 posterb1mn m

fish posterb1 2021 v2ze m

tarja 2021 posterb1 m

 

MIRRORPLAIN - Lost In Paradise

 

(2019 Fastball Music)
Autor: Wojciech Chamryk
 
mirrorplain-lostinparadise s
Tracklist:
1.Northstar
2.Speak to the Deaf
3.No. 1-0-7
4.Judgement Day
5.Lost in Paradise
6.Listen Up
7.Sealed Off
8.Drown
9.World of Pain
10.Mr. Hyde
11.Faceless World
             
Lineup:
Christian Döring – Vocals
Jeremy Vollmert – Guitar
Jan Ackerschott – Guitar
Sascha Drendel – Bass
Kevin Ax – Keys
Nikolas "Uli" Hoffmann – Drums, Backing Vocals
                  
Ten niemiecki zespół gra ponoć hard rocka, ale jeśli już, to jest to jakaś jego nowomodna odmiana, taka dla hipsterów. Dla mnie to zwykły alternatywny rock – tym bardziej, że klasycznie metalowo robi się dopiero w dziewiątym(!) „World Of Pain“, czyli właściwie na koniec płyty. To szybki, dynamiczny numer w starym stylu, mamy w nim efektowną solówkę, a wokalista Christian Döring wreszcie przestał sprawiać wrażenie człowieka rzuconego do robienia czegoś, na czym się kompletnie nie zna i wcale tego nie czuje. Fajny jest też finałowy „Faceless World“, bo to ballada z elementami bluesa, ale to koniec plusów, może jeszcze poza solidnym, robiącym wrażenie brzmieniem. Reszta zawartości „Lost In Paradise“ ma już inne zadanie: katapultować zespół na szczyty list przebojów. Stąd mdłe, błahe piosenczki z popowymi akcentami („Northstar“) i niby metalowymi aranżacjami, symfoniczny patos i schowane w miksie gitary („Speak To The Deaf“). Jak już zrobi się mocniej i głośniej, to utwór kończy się szybciej niż się zaczął („Listen Up“), a do tego mocniejszy początek często jest zmyłką, bo cała reszta jest już alternatywnym popem dla mniej wymagających słuchaczy („Sealed Off“). To by było na tyle, teraz zaś pora włączyć coś nadającego się do słuchania, tak dla odreagowania...
(2/6)
Wojciech Chamryk

120_destruction_158x600px_eu.gif 120_slider_ot.gif 121_primalfear_158x600px_eu.gif

Goście

3309957
DzisiajDzisiaj1962
WczorajWczoraj2640
Ten tydzieńTen tydzień10282
Ten miesiącTen miesiąc15935
WszystkieWszystkie3309957
54.236.59.154