Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Nowy numer

hmp 92sm

Szukaj na stronie

 
 UWAGA !!! 
         
Drukowaną, kolekcjonerską wersję 
 HMP Magazine 
możecie zamówić pisząc na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
 
 

IMPURE DECLARATION/NEKUS - Malevolence Evocations

 

(2021 Old Temple)
Autor: Wojciech Chamryk
 
impuredeclaration-nekus-malevolenceevocations s 
Tracklist:
1. Impure Declaration – Suppurative Sorcery
2. Impure Declaration – Splitted Tounge Invocation
3. Impure Declaration – The Gate of Nanna (Beherit cover)
4. Nekus – Ataphos
5. Nekus – Evocatio Ex Tartaro
6. Nekus – Pythonic Simulacra
                      
Kompakty niby odchodzą już do lamusa, a tu proszę, wciąż wydawane są na tym nośniku kolejne materiały. „Malevolence Evocations” to split dwóch młodszych stażem zespołów, poznańskiego Impure Declaration i niemieckiego Nekus. Nasi rodacy proponują trzy utwory utrzymane w stylistyce death/doom metalu, dwa autorskie i cover Beherit. „Suppurative Sorcery” jest szybszy i bezlitosny, mimo momentów mocarnych zwolnień, z kolei „Splitted Tounge Invocation” to już klasyczny death/doom z początku lat 90., mroczny i posępny, chociaż urozmaicony blastowymi zrywami. „The Gate Of Nanna” zespół też odczytał po swojemu, dodając do minimalistycznej surowości oryginału sporo ciężaru i jeszcze bardziej mrocznego klimatu. Nekus łoi nieco bardziej konwencjonalny black/death metal, ale Niemcy również z powodzeniem szukają nieco innych rozwiązań. „Ataphos” poza bezlitosną młócką ma więc też mroczne, ambientowe intro i zwolnienie niczym u kapeli grającej funeral doom, „Evocatio Ex Tartaro” jest bardziej oszczędny, wręcz transowy, a „Pythonic Simulacra” również z powodzeniem godzi ekstremalny i doom metal. Mamy tu więc świetny split dwóch zbliżonych stylistycznie, ale jednak różniących się od siebie kapel – obie z nich zasłużyły na:
(5/6)
Wojciech Chamryk
ronnie_romero_gusg_heavy_metal_pages_158x600.png glenn_hughes_heavy_metal_pages_158x600.png uriah_heep_heavy_metal_pages_158x600.png mayhem_heavy_metal_pages_158x600.png drowning_pool_heavy_metal_pages_158x600.png

Goście

6120987
DzisiajDzisiaj645
WczorajWczoraj2429
Ten tydzieńTen tydzień13050
Ten miesiącTen miesiąc34268
WszystkieWszystkie6120987
18.97.9.173